RETOURNEREN & RUILEN NA AANKOOP

Voldoet een Dipperdee artikel toch niet aan je verwachtingen, geen probleem! Je hebt 14 dagen herroepingsrecht*.  Wil je een artikel terugsturen, stuur dan een email naar klantenservice@dipperdee.nl o.v.v. retour en het bestelnummer. Je krijgt van ons per e-mail een bevestiging van retour en instructie hoe te retourneren.  Je kunt het betaalde bedrag binnen 14 kalenderdagen na de verwerkingsdatum van de retour teruggestort op je bankrekening verwachten.*De herroepingstermijn  gaat in op de dag van ontvangst van het product. Wanneer je beroep doet op dit herroepingsrecht dan ben je zelf verantwoordelijk voor de retourverzendkosten. De aankoopkosten inclusief eventueel betaalde verzendkosten (heenzending) zullen door ons worden teruggestort op de bankrekening. Houd  er rekening mee, dat de geretourneerde artikelen in een goede staat moeten bevinden. Dit houdt het volgende in:

  • De artikelen mogen niet gebruikt, vies en/of gewassen zijn.
  • De artikelen worden teruggestuurd in hun originele, onbeschadigde (plastic) verpakking.
  • De artikelen worden compleet geretourneerd.
  • De artikelen  zijn voorzien van de originele etiketten en/of label(s).

Nadat je je producten geretourneerd hebt, zullen we het aankoopbedrag zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen retourneren. Als je hebt aangegeven een ruilproduct te willen ontvangen, zal dit binnen 1-2 werkdagen na ontvangst in ons magazijn verzonden worden. Houd er rekening mee dat Dipperdee kosten in rekening kan brengen indien het product beschadigd wordt geretourneerd. Neem contact op met de klantenservice van Dippeerdee  voor vragen over je ruilbestelling.

Mocht het product voor u speciaal op een gewenste kleur gemaakt zijn vervalt het herroepingsrecht en kunt u het product niet retourneren.

GARANTIEPROCEDURE

Dipperdee producten zijn met alle zorg en aandacht voor je gemaakt. Ze zijn gegarandeerd oersterk en gebruiksvriendelijk. Garantie op materiaal en productiefouten krijg je gedurende een vaste periode vanaf de aankoopdatum. Bewaar altijd het betaalbewijs (kassabon of pakbon, indien online gekocht) van je Dipperdee aankoop. Aanspraak maken op de garantie kun je alleen indien het product is gebruikt onder normale omstandigheden, voor het gangbare gebruiksdoel, en dat onderhoud- en gebruiksinstructies zijn opgevolgd. Schade die niet is veroorzaakt door materiaal- en fabricagefouten wordt niet vergoedt, maar kan wel gerepareerd/vervangen worden tegen een billijke vergoeding. Neem altijd eerst contact op met de Customer Service (klantenservice@dipperdee.nl) en stuur indien mogelijk foto’s mee. Zij zullen je inlichten over de garantie- of reparatieprocedure. Retouren zonder vooraanmelding via onze klantenservice worden niet in behandeling genomen.

Let op: Heeft u een product aangeschaft via één van onze dealers. Dan dient u garantie te claimen bij de betreffende dealer. Op al onze leveringen hanteren wij onze algemene voorwaarden. Onze algemene voorwaarden kunt u via de volgende link bekijken: Algemene voorwaarden.

Add to cart